Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp: NORTON NIEUWS

NORTON NIEUWS 2 jaren 1 maand geleden #4340

• brayhill
  • brayhill's Profielfoto Onderwerp Auteur
Hoi,

Gewoon kijken.
brayhill

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

NORTON NIEUWS 2 jaren 1 maand geleden #4341

• brayhill
Hoi,

Zaterdag j.l. 27 oktober werd "Museum Live" georganiseerd door het National Motorcycle Museum. Wat dit precies inhoudt weet ik niet, toegang museum was gratis maar de presentatie van de Norton V4 met eigen Norton blok werd er ook gehouden. Links staat de Norton v4 met Aprilia blok en rechts staat de Norton V4 met het eigen Norton blok.
Wat een sound!

brayhill

Laast bewerkt: door brayhill.

NORTON NIEUWS 2 jaren 2 weken geleden #4346

• brayhill
Hoi,

Tegenwoordig werkt men met "teasers", korte berichtjes waardoor men nieuwsgierig wordt.
Uiteindelijk het eindprodukt. Nieuwe Norton twin voor het eerst sinds 1948, toen de Norton twin werd geïntroduceerd.
Hopelijk lukt het om het filmpje te laten zien. (Niet dus). Verder rollen de Norton V4's van de band. Rollen is een groot woord maar ze worden wel gebouwd.

brayhill

www.motorcyclenews.com/news/new-bikes/20...orton-scrambler-650/

Laast bewerkt: door brayhill.

NORTON NIEUWS 2 jaren 2 weken geleden #4348

• brayhill
Hoi,

Filmpje bekijken en dat zegt veel.

brayhill

NORTON NIEUWS 1 jaar 6 maanden geleden #4381

• brayhill
Hoi,

Morgen is het zover dan begint de I.o.M. TT race. Morgenavond moeten de Nortons aan de bak. Ik hoop dat het beter gaat dan tijdens de NW200. Bij de Superlights wist McGuinness zich niet te qualificeren en bij de Superbikes stond hij ook niet vooraan. Ik weet niet of dit race tactiek is of gewoon niet goed. Bij de superbikes mocht men niet deelnemen met het eigen 1200cc blok en de Superlight is natuurlijk nagel nieuw. Gisteren deelde Stuart Garner wel een prachtig plaatje. De motoren met de groene nummerplaten zijn de Superlights voor McGuinness, Hickman en Todd. We gaan het zien eeh.

brayhill
Bijlagen:

NORTON NIEUWS 1 jaar 6 maanden geleden #4382

• brayhill
Hoi,

Door de slechte weersomstandigheden op het eiland Man werd de start van de TT een dag uitgesteld.
Voor de eerste maal tijdens de geschiedenis van de races vindt de opening plaats op de zondag.
De aanvang wordt eerst een uur en nogmaals 2x 15 minuten uitgesteld.
De nieuwkomers, lightweight en supersport klasse openen de trainingssexxie.
Ik wacht natuurlijk op McPint met de Superlight. Voor de start word hij nog even geïnterviewd.
Ja, lang weggeweest. Een beetje nerveus. Nieuwe motor en een klasse waarin hij nog nooit heeft geraced.
Zaterdag wist hij nog een deal te sluiten met Clive Padgett en hij gaat nu deelnemen aan de supersport klasse.
Uiteindelijk horen we de Norton van start gaan. Je kan het live volgen d.w.z. geen beelden maar wel sector tijden.
Ik zit eerst een beetje te pielen hoe dit allemaal werkt maar uiteindelijk lukt dit wel.
Na een rondje stapt McPint over op de Padgetts Honda nadat hij wat instruktie heeft gegeven aan de Norton crew.
Bij de sector tijden moet McP het afleggen tegen de competitie. Ik snap dit wel, een nieuwe motor en ook geen gelukkige generale repetitie bij de NW200.
Dus eerst maar eens wat zelf vertrouwen opbouwen. Een rondje van 109.88mph wordt op de klokken gezet.
Dan een paar ronden op de Padgett's Honda en terug op de Norton Superlight.
Er schijnt op de mountain een hoop wind te zitten. De volgende ronde wordt afgelegd met 111,77mph. Davey Todd legt ook een rondje op de Norton af met 102,66mph.
Nog een hoop werk te doen alvorens je op het podium finisht want Jamie Coward zet 119,96mph neer, Michael Dunlop 118,52mph en Paul Jordan 117,45mph.
Conclusie we staan nog niet op het podium, competition is tough!

brayhill
Bijlagen:

Tijd voor maken pagina: 0.344 seconden

Copyright © Norton Club Nederland 2015. All Rights Reserved.

Deze Site gebruikt Cookies