Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: Norton`s en zo

Norton`s en zo 2 jaren 3 weken geleden #4342

• singlesound
  • singlesound's Profielfoto Onderwerp Auteur
Ja, en dan valt hij weer in de bus ons Unapproachable blaadje, Gretig wordt hij gelezen van voor tot achter en nog een keer !!!!
En dan is het gevoel er weer volop , het startte in 1957 met een nieuwe Norton 500 eencilinder bij de buren. Dat stond daar mooi te wezen en nog mooiere klappen te geven.
Ik was nog maar een jochie van 7 maar dit heb ik nooit meer van mij af kunnen schudden...………………
Tussentijds wel diverse norton`s gereden en gerestaureerd maar ja .
61 jaar later nog steeds de kriebels , maar door tegenvallende dingen ( geld en zo) in het leven nog steeds niet zo`n ding in m`n schuurtje.
En dat doet pijn, heel veel pijn. Je wilt zo graag maar het lijkt er wel iet meer van te komen..
Motorrijden is 1 ding maar Norton rijden is iets heeeeel anders...……!!!!!
Nou, boy`s and girls, houdt de goeie kant boven en we gaan elkaar vast nog zien.
Piet Koper.
Maar we blijven strijden, hopend dat he toch nog een keer gaat lukken .
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

ik heb niet zoveel social media , gaat prima zonder al die poespas.

Ben liever met m`n motoren bezig, of m`n hobbytuin

Norton`s en zo 2 jaren 3 weken geleden #4343

Mooi verhaal Piet. Het moet toch een keer gaan lukken om zo'n machine in je schuur te krijgen. :)

Norton`s en zo 2 jaren 3 weken geleden #4344

• singlesound
  • singlesound's Profielfoto Onderwerp Auteur
Nou, dat is een hekel punt. Ik had een mooi spaarpotje gemaakt voor als ik met pensioen zou gaan, maar dat is inmiddels door omstandigheden nagenoeg opperde pop.
Ik had wel toen ik met pensioen ging alvast een mooie T100 van recent bouwjaar gekocht om mee te rijden.
Het plan was om daarnaast een ultieme eencilinder te gaan bouwen, maar daar kom ik gewoon niet meer aan toe.
De aanschaf prijzen zijn al hoog, en dan nog een hele dikke investering in speciale producten, gaat niet lukken. Schatting voor zo`n project tot klaar met huidige prijzen zo ongeveer 15000 euro...
Maar we blijven hopen want dat doet leven, en zo nu en dan eens kijken bij evenementen naar je favoriete motorfiets is ook wel genieten.
Dus overall ben ik niet ontevreden.
Bijlagen:

ik heb niet zoveel social media , gaat prima zonder al die poespas.

Ben liever met m`n motoren bezig, of m`n hobbytuin

Norton`s en zo 2 jaren 3 weken geleden #4345

Dat is ook wat. Het kan soms anders lopen dan wat je je had voorgesteld. Maar ik moet wel zeggen dat je een prachtige T100 hebt. Ik zou er ook best wel zo een bij willen hebben en dan ook in die kleurstelling, prachtig. Maar dat wordt dan voor mij ook teveel. Naast de Commando, welke ik in 1977 nieuw heb aangeschaft, heb ik met mijn pensioen een ES2 uit 1953 aangeschaft. Heerlijk om af te wisselen. Ik ben wel benieuwd hoe dan jouw ultieme eencilinder er uit moet zien. Met vriendelijke groet, Gerrit.
Bijlagen:

• Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.321 seconden

Copyright © Norton Club Nederland 2015. All Rights Reserved.

Deze Site gebruikt Cookies