Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp: Opiniepeiling: Haalt Norton Motorcycles 2013?

Re: Opiniepeiling: Haalt Norton Motorcycles 2013? 7 jaren 6 maanden geleden #551

Classic TT wordt groots dit jaar.

Brayhill

www.cycleworld.com/2013/05/13/iomtt-nort...nd-classic-campaign/
Discussie gesloten.

Re: Opiniepeiling: Haalt Norton Motorcycles 2013? 7 jaren 6 maanden geleden #560

• André Cornelissen
  • André Cornelissen's Profielfoto
Onze Stuart Garner timmert inderdaad hard aan de weg. Die "SG 2" klinkt tamelijk agressief: leuk ; een V-vier: mooi. Bedankt voor de links, Brayhill. Ben benieuwd wat ze klaarspelen op Man. Het is in elk geval een gelukkig Norton-man die dit jaar naar Man gaat. En als ze nou eens over een tijdje een V-vier gaan maken voor op de weg . . . een zinnige motor ; dan haalt Norton 2015 ook wel ; of 2020 ; of . . . wie zal 't zeggen. Trouwens, die "Dominator" op pagina 7 ; heeft die onder een trein gelegen, of hoort dat zo ?

Groet, André Cornelissen.
Discussie gesloten.

Re: Opiniepeiling: Haalt Norton Motorcycles 2013? 7 jaren 6 maanden geleden #561

• Bennie Hulshof
  • Bennie Hulshof's Profielfoto Onderwerp Auteur
Ondertussen is het lijkt me wel duidelijk dat 2013 is gehaald door Norton Motorcycles en kan dit onderwerp worden afgesloten.
Nieuwe berichten over Norton Motorcycles en 961 verwikkelingen zijn uiteraard welkom, ik wil jullie vragen hiervoor een nieuw onderwerp aanmaken.
Dank je, Bennie.
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.791 seconden

Copyright © Norton Club Nederland 2015. All Rights Reserved.

Deze Site gebruikt Cookies