Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp: Opiniepeiling: Haalt Norton Motorcycles 2013?

Re: Opiniepeiling: Haalt Norton Motorcycles 2013? 7 jaren 10 maanden geleden #505

• André Cornelissen
  • André Cornelissen's Profielfoto
Win on sunday, sell on monday.

Norton heeft 2013 gehaald ; dat is een feit.

Onlangs heel eventjes bij de nieuwe Norton dealer geweest in het Zuiden van 't land.
"Wat kost ie nou ?"
"Tsja, dat is nog niet te zeggen, maar reken maar op 25.000 Euro" ; oeps
In Engeland ongeveer 15.000 ponden ; keer 1,3 = 19.500 Euro ; en dan nog wat BPM, maar daar zijn ze nog niet uit . . . jaja.
En dat voor een, tja wat zal ik zeggen, een motorfiets met weinig nieuws en een paar nukken bovendien ?
Hij 's echt mooi hoor ; daar niet van, maar echt heel veel mensen gaan niet een retro-bike kopen.

BMW ( jaja, ik weet 't, stil nou maar ) maakt o.a. een F800 ; een staande twin ; 360 graden onstekingsvolgorde ; weegt droog 188 kg ; stuurt als een mes ; springt ontzettend zuinig om met brandstof ; veel moderne, maar beproefde techniek ; kostprijs ongeveer 10.000 Euro. BMW maakt ook machines waar races mee gewonnen worden. Ze schromen niet voor inkoop van een motorblok elders en ze proberen ook eens wat anders.
Nu komt 't.
Is dit nou niet precies wat onze grote held, mijnheer Norton, altijd voorstond ?
Norton deed toch altijd keihard mee in de competitie ? Dat was toch het kenmerk van Norton ? Snelle machines ; races winnen.
Ik denk dat hier het overleven van Norton in zit.
Win on sunday, sell on monday.

Groet, André Cornelissen.
Discussie gesloten.

Re: Opiniepeiling: Haalt Norton Motorcycles 2013? 7 jaren 10 maanden geleden #511

Via de Flanders Branch.
De nieuwe Norton Dominator.

Bijlagen:
Discussie gesloten.

Re: Opiniepeiling: Haalt Norton Motorcycles 2013? 7 jaren 10 maanden geleden #512

2013 is bijna 3 maanden oud.
Er worden nog steeds Nortons gemaakt en men breidt uit.
Lees bijgevoegd artikel er maar op na.

www.aboutmyarea.co.uk/Derbyshire/Derby/D...uires-Donington-Hall
Discussie gesloten.

Re: Opiniepeiling: Haalt Norton Motorcycles 2013? 7 jaren 8 maanden geleden #528

Bijlagen:
Laast bewerkt: door brayhill.
Discussie gesloten.

Re: Opiniepeiling: Haalt Norton Motorcycles 2013? 7 jaren 8 maanden geleden #545

Fraai fietsje, mogen ze zo in mijn garage parkeren.

Gr Brayhill

Bijlagen:
Laast bewerkt: door brayhill.
Discussie gesloten.

Re: Opiniepeiling: Haalt Norton Motorcycles 2013? 7 jaren 8 maanden geleden #550

Kortere wachttijd, voor wie geld over heeft en dit aan een 961 wil spenderen.

Norton cuts waiting time for new bikes

By MCN - General news17 May 2013 09:00

Norton has cut the waiting time for new orders of the Commando 961 to six months; the shortest time since the British firm was reborn in 2009 thanks to improved parts supply.
Norton has not only cut the waiting time for new Commandos as a result of tackling parts supply issues but this is in the face of increased orders after the firm successfully achieved homologation for the 961 in America which has boosted sales.
The drop in waiting time is almost solely as a result of reducing the number of parts suppliers to keep a closer control over what it coming in to the factory and cutting the chances of a lack of parts causing delays to the building of bikes.
Norton owner Stuart Garner said: “This is the shortest wait we have ever had since we began and we are very proud of that. All Norton’s are hand-built to order so a wait of six months is part of this bespoke process. We are not building a big volume of bikes. The wait for a new bike is the shortest it has been since we began but the numbers of orders are now at the highest level since 2009.”
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.806 seconden

Copyright © Norton Club Nederland 2015. All Rights Reserved.

Deze Site gebruikt Cookies