Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp: Opiniepeiling: Haalt Norton Motorcycles 2013?

Re: Opiniepeiling: Haalt Norton Motorcycles 2013? 8 jaren 9 maanden geleden #224

Ben het met Bert eens.
Ze zijn al even bezig en het resultaat? Zeg het maar.
Er is maar een manier en dat is wat JB met Triumph heeft gedaan.
Kijk eens naar Italië (Morini Benelli)daar ging het ook mis terwijl ze nota bene wel motoren hebben uitgeleverd.
Maar veel problemen met de uitgeleverde motoren.
En als je vertrouwen wilt winnen dan moet kwaliteit voor op staan.
Helaas "Von Dutch" mijn vertrouwen is nul.
Heb pas nog een nieuwe fiets gekocht het is wel weer een Triumph geworden heb echt serieus over Norton gedacht maar durfde het niet aan.

Regards René
Discussie gesloten.

Re: Opiniepeiling: Haalt Norton Motorcycles 2013? 8 jaren 9 maanden geleden #225

:whistle: :whistle:
Laast bewerkt: door von dutch.
Discussie gesloten.

Re: Opiniepeiling: Haalt Norton Motorcycles 2013? 8 jaren 9 maanden geleden #226

@ Von Dutch, vooral positief blijven. Ook ik hoop dat Garner, Norton uit het slob trekt. 't Wordt een hele toer maar ik kijk er naar uit om mensen met een nieuwe Norton Commando 961 te ontmoeten. Ervaringen delen en als het groentjes zijn iets over de geweldige geschiedenis van Norton te vertellen.

Groet Brayhill
Discussie gesloten.

Re: Opiniepeiling: Haalt Norton Motorcycles 2013? 8 jaren 9 maanden geleden #231

Discussie gesloten.

Re: Opiniepeiling: Haalt Norton Motorcycles 2013? 8 jaren 9 maanden geleden #232

Bijlage:

Bestandsnaam:
Bestandsgrootte: 0 KB

Discussie gesloten.

Re: Opiniepeiling: Haalt Norton Motorcycles 2013? 8 jaren 9 maanden geleden #233

Bijlagen:
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.268 seconden

Copyright © Norton Club Nederland 2015. All Rights Reserved.

Deze Site gebruikt Cookies